marți, 3 mai 2011

Lovely Bracelets!

Buna dragele mele,

Bine ati venit pe blogul meu! Acum cateva luni imi cautam o bratara din snur rosu pe care sa port zi de zi  ca si lucky charm. Insa nu am avut succes in cautarile mele si de aceea m-am gandit sa imi confectionez singura bratara mea rosie :)

Zis si facut! Mi-am facut prima bratara si aceasta activitate a devenit in scurt timp un hobby. Am descoperit ca imi place sa fac bratari si mai mult, ca le plac produsele finite si celor din jurul meu. Fiind un hobby, banii nu au reprezentat un scop. Si totusi am gasit o metoda mult mai buna de a imi transforma acest hobby in ceva util si placut pentru toata lumea: M-am implicat intr-o campanie umanitara caruia am donat toti banii rezultati din vanzarea bratarilor.

Ce mi-a placut a fost ca aceasta campanie a avut un succes extraordinar si toate prietenele mele au acum bratari facute de mine. :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu