joi, 9 iunie 2011

Bratari noi!

Buna,

S-au lasat asteptate bratarile pe care le voi posta acum. A trecut mai bine de o luna de la ultima postare si fetele deja erau nerabdatoare si dornice de modele noi:

Pentru Iulii,zisa si Loulou de la Falaise am creat si pentru prima data o pereche de cercei. Enjoy!


Iulianei,asa cum nu ii place sa fie numita, ii plac ghemotoacele metalice. De aceea, i-am creat un set compus din bratara si cercei cu snur rosu. Imi cer scuze pentru rezolutia pozei insa Blackberry 8520 nu are o blitz :)

Efi a preferat o bratara simpla rosie din ata cerata. Here is the result!

I-am facut 2 bratari simple iar singura diferenta intre cele 2 modele o reprezinta doar terminatiile snurului: la una am folosit bilute iar la cealalta terminatie clasica de argint. Sa iti poarte noroc in dragoste, Efi!

Si Andreea a vrut sa poarte snurul simplu de aceea am creat pentru ea 2 modele foarte delicate si simple:




Primul model are o inima tibetana pozitionata central fixata prin doua noduri. Bratara este facuta din ata cerata rosie.

Al doilea model este facut din snur de piele rosie cu slide knots:



Va doresc niste zile de weekend superbe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu