duminică, 28 octombrie 2012

Gabrielle Swarovski

Dragele mele,

Ma bucur de fiecare data cand anunt noutati. Dupa aproape 2 ani de confectionat bratari intr-un stil propriu, am decis sa folosesc creativitatea si experienta acumulata pentru a crea o colectie de cercei. Ideea mi-a fost insuflata de sora mea si cum sunt deschisa la idei noi, am acceptat provocarea.
Inca de la inceput, ambitia mea a fost sa creez lucruri care sa arate foarte bine dar care sa fie si practice cu un raport bun calitate-pret.Am evoluat mult de atunci si am creat impreuna cu cumparatoarele mele modele conform cerintelor lor, insa am mentinut pretul acelasi: 10 ron pentru orice model de bratara.
Pe acelasi principiu am confectionat si cerceii. Pentru a pastra lucrurile simple, fiecare pereche de cercei Swarovski costa 20 ron.
Va las sa descoperiti noile modele de cercei sclipitori Swarovski.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu