duminică, 12 februarie 2012

Valentine's Day

Buna,

Bratarile lunii februarie au o poveste si nu una oarecare ci una de dragoste!

"Am vazut-o iesind dintr-o sala de teatru in septembrie...am simtit un fior...Am ajuns acasa si am lipit o stea pe tavan Am vazut-o cumparand ornamente pentru brad in decembrie...acelasi fior. Am ajuns acasa si am mai lipit o stea pe tavan. Am vazut-o alegand o catre intr-o librarie pentru noptile geroase de ianuarie...fiorul era inca acolo profund si real. A treia stea si-a facut locul pe tavanul meu galactic.

Esti sigur ca este aceeasi? Cum o recunosti? ma intreaba mereu prietenii. Si le raspuns...Da, este EA, inconfundabila cu aceeasi bratara rosie la mana cat un fir de matase, cu un trifoi mic atarnand sfios. Este EA!

Daca o voi intalni si la jumatatea lui februarie, o voi opri, intinzandu-i un trandafir rosu si ii voi spune ca stelele de pe tavanul meu imi amintesc in fiecare noapte de ea... fermecatoarea fata cu bratara rosie!"

Va doresc sa traiti momente frumoase de dragoste si brataricile de mai jos sa fie un simbol al atingerii lui la incheietura mainii ;)!

Colier Circle of Trust- 20RON
Bratara Lucky in love- 10 RON
Bratara Make it Double- 10 RON



Flowers for the lady!
Twisted Love!

Heart skips a beat!

Key to my heart!
Glamorous Love
Love struck!
Black flower
Cupid's Arrow
Angel Wings
Lucky to have found you
Baby steps, no rush!
I'm the happiest when you're around!
Me,myself and I
I just wanna be with you!
Heart2heart
Baby butterfly

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu